اطلاعیه اتحادیه درودگران شهرستان بابل

با عرض سلام خدمت همکاران گرامی؛

نظر به دغدغه عزیزان در رابطه با چگونگی افزایش قیمت ها لازم دیدم تا نکاتی را در راستای تایید نظرات دوستان و اصلاح قیمت‌ها خدمت شما عرض کنم :

  • توجه به اینکه اتحادیه مجاز نیست چند بار در سال اقدام به افزایش قیمت‌ها کند و با توجه به ثبات تقریبی قیمت ام ادی اف و به موازات آن افزایش قیمت بیمه ، دستمزد و هزینه های جاری در این مقطع تصمیم دوستان در اتحادیه شهرستان بابل بر این قرار گرفت که پنج تا هشت درصد به آخرین لیست قیمت افزوده شود .
  • این تصمیم بخاطر این اتخاذ شده است که اولا بسیاری از کارگاه‌ها و همکاران چنانچه ، افزایش قیمت بیشتری لحاظ کرده باشند ؛ در این آشفته بازار و کم رونقی و کسادی متحمل خسارات بیشتر شده و کسب و کار عزیزان به مشکل بیشتری دچار می‌شود.
  • از آنجا که در این حرفه بحث رقابت هم در کیفیت و هم در قیمت بسیار مهم می‌باشد ، باید در افزایش قیمت‌ها بحث رقابت با شهرهای همجوار هم مورد توجه قرار بگیرد تا همکاران عزیز بابلی ، بازار کار در شهرهای همجوار را از دست ندهند . لزا در مقطع کنونی افزایش بیشتر قیمت‌ها بین ۵ تا ۸ درصد بنابر آخرین لیست اعلامی اتحادیه خواهد بود .لازم به تذکر است که ، دوستان شما در اتحادیه شهرستان بابل بازار را رصد کرده و چنانچه در ماه های آینده دوباره نیاز به اصلاح و افزایش قیمت‌ها بود ، این روند را دنبال خواهند کرد .
  • تصمیم افزایش قیمت در اسرع وقت و در لیست اصلاحی جدید به همه‌ی همکاران ابلاغ خواهد شد تا مشکلی در رابطه با کارفرما ایجاد نشود .
  • دوستان عنایت ویژه‌ای به این نکته داشته باشند که در این تصمیم هم منفعت همکاران و هم توان کارفرمایان و هم بحث تدوام فعالیت کارگاه‌ها و هم فضای رقابت در نظر گرفته شده است .
  • چنانچه همکاران پیشنهاد یا انتقاد و مشاوره‌ی داشتند به صورت حضوری در خدمت عزیزان در اتحادیه خواهیم بود .

      اتحادیه درودگران شهرستان بابل

             حامد مرغزاري

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باز کردن چت
چطور میتونیم کمکتون کنیم ؟
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس