لیست قیمت اتحادیه درودگران و مبل سازان آران و بیدگل

یکی از مواردی که قیمت یک کالا یا خدمت را می‌تواند تعیین کند ، عرضه و تقاضا است ، ممکن است که در یک منطقه تعادلی بین عرضه و تقضا وجود نداشته باشد . اصطلاحی در علم اقتصاد وجود دارد که از آن به عنوان دست پنهان یاد می‌کنند ، که به نوعی باعث ایجاد تعادل می‌شود . به زبان دیگر دست پنهان باعث ایجاد تعادل می‌شود و این کار را همیشه با افزایش یا کاهش قیمت یک کالا ایجاد می‌کند . یکی از عوامل دیگر افزایش قیمت در یک جغرافیای مکانی خاص خدمت تخصصی بودن ، زمان بری انجام کار و تعداد افرادی که توانایی آنجام آن کار را دارند به حساب می‌آید . البته امروزه در اقتصاد ایران بازو‌های نظارتی فراوانی ایجاد شده‌اند تا بر روند کار ، قیمت و کیفیت نهایی نظارت کنند ، یکی از این موارد که در صنعت چوب و درودگری وجد دارد ، اتحادیه این صنف است. مانند اتحادیه درودگران و مبل سازان آران و بیدگل

به دلیل وظیفه ذاتیشان ، اتحادیه‌ها اقدام به انتشار نرخنامه می‌کنند . اتحادیه با در نظر گرفتن تمام جوانب و هزینه‌ها شامل : بیمه ، مالیات ، اجاره کارگاه ، اقلام مصرفی و کالا‌های مورد نیاز ، اقدام به انتشار لیست قیمت اجناس می‌کند تا بتواند به عنوان مرجع این صنف خواسته‌های اعضای خود را پاسخگو باشد . همچنین از سو استفاده‌های احتمالی که ممکن است به دلیل عدم اطلاع کافی کارفرما ، توسط افراد سود جو رخ دهد ، جلوگیری کند .

در ادامه لیست قیمت اجناس اتحادیه درودگران و مبل سازان آران و بیدگل که از سال ۱۳۹۸ تا به حال منتشر شده است را قرار داده‌ایم.

لیست قیمت اجناس اتحادیه درودگران و مبل سازان آران و بیدگل تیر ۱۴۰۱
لیست قیمت اجناس اتحادیه درودگران و مبل سازان آران و بیدگل شهریور ۱۴۰۰
لیست قیمت اجناس اتحادیه درودگران و مبل سازان آران و بیدگل اردیبهشت ۱۳۹۹
لیست قیمت اجناس اتحادیه درودگران و مبل سازان آران و بیدگل مرداد ۱۳۹۸

لازم به ذکر است که لیست قیمت اجناس بالا صرفا در شهرستان آران و بیدگل و برای اعضای این اتحادیه اعتبار دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باز کردن چت
چطور میتونیم کمکتون کنیم ؟
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس