مشکلات انتخاب رنگ برای دکوراسیون داخلی

اگر تا به حال اقدام به خرید کابینت آشپزخانه کرده باشید می دانید که یکی از روش های مرسوم برای ساخت کابینت استفاده از ورق های چوبی نظیر ورق ام دی اف یا نئوپان ملامینه است البته درموارد مدرن از هایگلاس نیز استفاده می‌شود. ما در این مطلب می‌خواهیم به مشکلات انتخاب رنگ برای دکوراسیون داخلی بپردازیم و راه حل خود ، یعنی باماکالیته را به شما معرفی کنیم .

اما فارغ از این که شما چه ورق چوبی استفاده می کنید ، رنگ و طرح آن نیز حائز اهمیت می باشد چرا که بعد از تکمیل شدن کابینت شما فقط سطح روی ورق را که شامل طرح و رنگ آن ورق است می بینید که از حیث زیبایی مهمترین قسمت ورق به حساب می آید.

به طور مثال شما می‌توانید با انتخاب طرح بتنی به فضای آشپزخانه تان حال و هوای مدرن ببخشید یا اگر به دنبال سبکی طبیعی و کلاسیک هستید به نوعی باید طرح چوب را انتخاب کنید.

پس یکی از موارد تاثیر گذار در زیبایی خانه و دکوراسیون داخلی مانند کابینت ، رنگ انتخاب شده توسط شما است که کاری بسیار مهم است و مشکلات خاص خود را به همراه دارد. در ادامه این مقاله به آن می پردازیم.

مشکلات انتخاب رنگ و طرح

در نظر داشته باشید گاهی اوقات بسته به رنگ انتخابی گزینه های شما محدود می شود مثلا اگر طرح فلز مدنظر تان باشد مجبور به انتخاب از بین دسته ورق هایگلاس هستید چرا که این رنگ در دیگر ورق‌های رنگی مانند ورق ملامینه وجود ندارند.

همیشه افرادی که در حال انتخاب رنگ هستند به دلیل کمبود اطلاعات تخصصی این نیاز را احساس می کنند که فردی متخصص باید حضور داشته باشد تا به سوالات آنها پاسخ دهد و اغلب حضور این دست از افراد (که باید سابقه اجرا در زمینه دکوراسیون داخلی داشته باشند) کمک کننده است و از همه مهم تر باعث تسریع در تصمیم گیری شما می‌شود و توانایی آن ها در شناخت رنگ باعث میشود تا رنگ های مشابه را به شما پیشنهاد دهند. به خاطر وجود چنین خواسته‌ای همیشه مشکلاتی وجود دارد که در زیر به آن ها می پردازیم.

این چنین افرادی همیشه دردسترس نیستند .

نیاز است تا تعدادی دسته رنگ و سمپل همراه فرد مشاور و در محیط باشد تا بتواند به شما رنگ‌های مشابه را پیشنهاد دهند که قالبا ممکن نیست.

لازم است تا در یک مکان یکدیگر را ملاقات کنید که ممکن است از نظر زمانی برای شما میسر نباشد یا به نوعی مشکلاتی دیگری مانند کرونا اجازه ندهد.

دسته رنگ یا سمپل رنگ هم مشکلاتی دارند مانند این که واقعا نماینده کل رنگ و طرح ورق نیستند چون شما قسمت کوچکی از ورق را به واسطه‌ی سمپل رنگ می‌توانید بینید.

البته لازم به ذکر است که برای تمام این مشکلات راه حل های مجزایی وجود دارد که در بازار  از آن‌ها استفاده می کنند اما هیچ کدام از آنها بهترین و ماثرتین راه حل نیست.

ما ترکیب راه حل های قدیمی با تکنولوژی را پیشنهاد می دهیم. راه حلی مطمئن که پاسخی خلاقانه به مشکلات ذکر شده می‌دهد.

لگوی وب سایت باماکالیته

با ما کالیته چیست؟

  • سمپل رنگ دیجیتالی که در همه جا در دسترس است.
  • محدود به چند شرکت نیست.
  • امکان اشتراک گذاری مجموعه‌ای از رنگ ها در قالب کالکشن برای تمام افراد به صورت رایگان ایجاد می‌کند .
  • مقایسه تخصصی رنگ ها
  • جستجوی پیشرفته بر اساس طرح مانند طرح چوب و بتنی و…

درنظر بگیرید که فقط با داشتن اتصال به اینترنت در هر کجا می‌توانید با استفاده از باماکالیته ، عکس یا رنگ و طرح کد مد نظرتان را با یک جستجو ساده بیابید . همچنین با دیدن عکس رنگ خاص به اطلاعات آن ورق از قبیل : کد رنگ ، نوع ورق و.. دست پیدا کنید. تصور کنید که می‌خواهید تعدادی از کد رنگ ها را برای فردی که می‌تواند مشتری شما باید ارسال کنید در باماکالیته می‌توانید کد رنگ های مد نظرتان را از طریق ایجاد یک مجموعه در کنار یک دیگر قرار دهید و با یک اشتراک گذاری ساده مجموعه (کالکشن) خود را به دست دیگران برسانید و به دیگران رنگ‌های زیادی را پیشنهاد دهید.

در باماکالیته افرادی که کالکشن شما را دریافت می‌کنند ، می‌توانند اقدام به مقایسه رنگ ها بکنند چه از نظر اطلاعات محصول و چه از نظر رنگ‌ها امین امر باعث کاهش وقت به دلیل  کمتر توضیح دادن در رابطه با ورق ها می‌شود. عملا فرد مقابل شما درک بهتری نسبت به کالا پیدا می‌کند و این امر باعث تسریع و تسهیل فرآیند انتخاب می‌شود.

  • اطلاعیه اتحادیه درودگران شهرستان بابل
    با عرض سلام خدمت همکاران گرامی؛ نظر به دغدغه عزیزان در رابطه با چگونگی افزایش قیمت ها لازم دیدم تا نکاتی را در راستای تایید نظرات دوستان و اصلاح قیمت‌ها خدمت شما عرض کنم : توجه به اینکه اتحادیه مجاز نیست چند بار در سال اقدام به افزایش قیمت‌ها کند و با توجه به ثبات...
  • قیمت بازار ورق ام دی اف ، هایگلاس ، نئوپان هفته پایانی تیر ۱۴۰۲
    در این مطلب سعی شده تا قیمت محصولات کاربردی که برای درکوراسیون داخلی مهم هستند ، قرارداده شود . لازم به ذکر است که قیمت‌های به دست آمده از طریق استعلام گیری تلفنی از فروشندگان ورق ام دی اف در سطح اصفهان بدست آمده است . قیمت ها در جدول زیر برای خرده فروشی هست...
  • ايمني و بهداشت برای درودگران
    داشتن شغل برای انسان امری ضروری است با این حال داشتن شغل ایمن و بهداشتی نیز به همان ضروری است. این نکته بایستی پیش از ایجاد هر شغل یا ساختاری در نظر گرفته شود.
  • قیمت بازار ورق ام دی اف در اردیبهشت ۱۴۰۲
    اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ مصادف با پایان ماه مبارک رمضان بود و عملا افرادی که نتوانسته بودند قبل از عید سال نو و در ماه رمضان نسبت به ساخت کابینت ام دی اف اقدام نمایند ، در اردیبهشت ماه پروژه خود را پیش بردند . به همین دلیل در این ماه بازار همچنان فعال بود...
  • قیمت کابینت و کمد در زنجان
    در این مطلب نرخنامه مصوب انواع کابینت اتحادیه درودگران برای شهر زنجان قرارداده شده است .
  • قیمت ام دی اف خام خارجی ، هایگلاس ، صفحه‌کابینت هفته پایانی فرودین ۱۴۰۲
    همان طور که در مطلب قبلی که مربوط به اعلام قیمت‌ها در بازه زمانی بهمن ماه 1401 گفته شد ، در هفته دوم بهمن ماه ، بازار بعد از تجربه چند هفته افزایش قیمت‌ ، به تعادل نسبی رسید . اما ثبات قیمت‌ها چندان دوامی نداشت و مجددا قیمت‌ها تا پایان سال افزایش یافت ....

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باز کردن چت
چطور میتونیم کمکتون کنیم ؟
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس