نرخنامه اتحادیه درودگران بابل

احتمالا تا به حال کلمه نرخنامه را شنیده‌اید ، در غیر این صورت لازم به ذکر است که در صنعت چوب ، اتحادیه‌های درودگری برای ایجاد شفافیت و راحتتر کردن کار اعضای خود اقدام به انتشار لیست قیمت می‌کنند ، بعضی از اتحادیه‌ها از لیست قیمت کابینت ، کمد و ….. با نام نرخنامه نیز یاد می‌کنند . ما در این مطلب سعی کرده‌ایم تا نرخنامه اتحادیه درودگران بابل را برای بازه‌های زمانی متفاوت قرار دهیم .

اتحادیه درودگران بابل

اتحادیه درودگران بابل | وبلاگ باماچوب

یکی دیگر از اتحادیه‌های درودگران که اقدام به انتشار لیست قیمت کرده است اتحادیه درودگران بابل است . در زیر نرخنامه‌های در دسترس که توسط این اتحادیه منتشر شده است را قرار داده‌ایم . شما می‌توانید با کلیک بر روی هر مورد نسبت به دانلود آن اقدام نماید .

اتحادیه بابل احتراما به اطلاع می‌رساند ؛ این نرخ نامه به منظور هماهنگ سازی قیمت انواع کابینت چوبی و کمد غیرفلزی و حل مشکلات مربوه طی جلسات متعدد کارشناسان مجرب دقیق و منصفانه و با در نظر گرفتن شرایط فعلی بازار (نوسانا مواد اولیه) است . که جهت اطلاع و اجراء توسط اعضاء محترم و فعالان در رسته کابینت چوبی و ام دی اف تنظیم و در اختیار همکاران گذاشته می‌شود . لذا اتحادیه درودگران شهرستان بابل ، اجراء موارد فوق الذکر را که در قالب جدول زیر (ام دی اف رنگی و سفید ، یراق آلات متوسط استاندارد و بدون دستگیره) تنظیم گردیده است را الزامی می‌داند .

کلیه قیمت گذاری‌ها بر مینای کابینت و کمد دیواری استاندارد و 7٪ هزینه حمل و نصب در هسته مرکزی بابل می‌باشد .

لیست قیمت مصوب اتحادیه درودگران شهرستان بابل در رسته کابینت چوبی و ام دی اف مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ | وبلاگ باماچوب
آیا نرخنامه اتحادیه درودگران بابل بروز است ؟

بله آخرین نرخنامه منتشر شده توسط اتحادیه برای اسفند ۱۴۰۱ قرارداده شده است .

آیا از نرخنامه اتحادیه درودگران می‌توان برای تهران نیز استفاده کرد ؟

خیر ، چرا که هزینه و قیمت اجناس به دلیل هزینه حمل در تهران نسبت به شهرستان بابل متفاوت است . همچنین این نرخنامه خارج محدود اتحادیه بابل و برای غیر از اعضا ، الزام آور نیست .

در زیر مقاله‌های مرتبط با نرخنامه دیگر اتحادیه‌ها را قرار داده‌ایم :

اگر می‌خواهید از قیمت فعلی اجناس مطلع شوید می‌توانید به فروشگاه باماچوب مراجعه کنید و به طور مثال از قیمت ورق ام دی اف اطلاع کسب کنید . در صورتی که پیشنهاد یا سوالی در رابطه با این مطلب در ذهن دارید می‌توانید از قسمت نظرات آن را بیان کنید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باز کردن چت
چطور میتونیم کمکتون کنیم ؟
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس