سی ان سی دستی در کلاس

Shaper، شرکت روباتیک ، یک مسیریاب CNC دستی ساخته است. که در مدارس راهنمایی و دبیرستان در سراسر کشور آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد. تا نه تنها در مورد فناوری نجاری آموزش دهد، بلکه تکنیک‌های CNC را نیز آموزش دهد.

برای گسترش این مفهوم،شرکت روباتیک Shapers راهنمای جدید کلاس درسی را توسعه داده است. که به مربیان کمک می‌کند تا مهارت‌های طراحی دیجیتال، تفکر خلاق و حل مسئله را برای استفاده در کلاس درس آموزش دهند. روتر CNC که به عنوان یک همراه آموزشی و ابزار دستی ایجاد شده است. دقت دیجیتالی را در صنعت نجاری به ارمغان می‌آورد.

سی ان سی در کلاس درس

باز کردن ویدیو در آپارات

جو هبنستریت(Joe Hebenstreit)، مدیر عامل Shaper Tools معتقد است که یادگیری عملی کلید یک آموزش موفق است.
همچنین وی می‌افزاید: «تفکر انتقادی، حل مسئله و کاربرد عملی دانش به منظور ارائه آینده ای روشن به دانش آموزان اهمیت فزاینده‌ای دارد. با این CNC دستی در کلاس درس، تجربه کلاس بصورت ایمن با خیال راحت و خلاقانه ارتقا می‌یابد. تا به دانش آموزان در مورد طراحی پروژه، اصول ساخت و ساز و تکنیک‌های اولیه تولید به کمک کامپیوتر آموزش داده شود.

Shaper Origin یک CNC دستی با کاربری آسان است. با تصحیح خودکار برش و رابط لمسی بصری، به دانش آموزان اجازه می‌دهد. تا انواع پروژه‌های نجاری را با دقت ایجاد کنند. در ترکیب با Shaper Workstation، که به عنوان یک راه حل ثابت و کار دقیق عمل می‌کند. دانش آموزان می‌توانند به سرعت پروژه‌هایی ایجاد کنند که دنیایی از نجاری، نازک کاری، ساخت مبلمان خوب و خیلی چیزهای دیگر را باز می‌کند.

Hebenstreit خاطرنشان کرد: «افزودن CNC دستی به کلاس درس یا مدرسه راهی عالی برای ساخت ابزارهای موجود است که ممکن است قبلاً داشته باشید. در سال‌های اخیر، کلاس‌های درس از ماشین‌هایی مانند چاپگرهای سه بعدی و برش‌های لیزری استفاده کرده‌اند. ترکیب این‌ها و CNC دستی برای گسترش بیشتر قابلیت‌های دانش‌آموزان و گسترش فرصت‌های خلاقانه آن‌ها یک کار برد-برد است.

تجربه cnc در کلاس

یکی از این کلاس‌ها را می‌توان در مدرسه علوم و فناوری Laing، در ماونت پلیسنت، جایی که مل گودوین یک مربی Origin است، پیدا کرد. او گفت: «دانش آموزان ما علاقه مند به خلق چیزی هستند. وقتی می‌پرسیم چه چیزی در مورد یک پروژه خاص جذاب است. آنها همیشه به ما می‌گویند که این فرصتی است که ایده خود را بسازند، تا چیز خود را خلق کنند. Shaper Origin، آنها را در موقعیتی قرار می‌دهد که محصولاتی را بسازند که قبلاً واقعاً نمی‌توانستند تصور کنند. ما متوجه شدیم که وجود Origin در کلاس درس طیف وسیعی از امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد. که به سادگی با هیچ ابزار دیگری که احتمالاً در دسترس دانش آموزان دبیرستانی باشد وجود ندارد.”

  • اطلاعیه اتحادیه درودگران شهرستان بابل
    با عرض سلام خدمت همکاران گرامی؛ نظر به دغدغه عزیزان در رابطه با چگونگی افزایش قیمت ها لازم دیدم تا نکاتی را در راستای تایید نظرات دوستان و اصلاح قیمت‌ها خدمت شما عرض کنم : توجه به اینکه اتحادیه مجاز نیست چند بار در سال اقدام به افزایش قیمت‌ها کند و با توجه به ثبات...
  • قیمت بازار ورق ام دی اف ، هایگلاس ، نئوپان هفته پایانی تیر ۱۴۰۲
    در این مطلب سعی شده تا قیمت محصولات کاربردی که برای درکوراسیون داخلی مهم هستند ، قرارداده شود . لازم به ذکر است که قیمت‌های به دست آمده از طریق استعلام گیری تلفنی از فروشندگان ورق ام دی اف در سطح اصفهان بدست آمده است . قیمت ها در جدول زیر برای خرده فروشی هست...
  • ايمني و بهداشت برای درودگران
    داشتن شغل برای انسان امری ضروری است با این حال داشتن شغل ایمن و بهداشتی نیز به همان ضروری است. این نکته بایستی پیش از ایجاد هر شغل یا ساختاری در نظر گرفته شود.
  • قیمت بازار ورق ام دی اف در اردیبهشت ۱۴۰۲
    اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ مصادف با پایان ماه مبارک رمضان بود و عملا افرادی که نتوانسته بودند قبل از عید سال نو و در ماه رمضان نسبت به ساخت کابینت ام دی اف اقدام نمایند ، در اردیبهشت ماه پروژه خود را پیش بردند . به همین دلیل در این ماه بازار همچنان فعال بود...
  • قیمت کابینت و کمد در زنجان
    در این مطلب نرخنامه مصوب انواع کابینت اتحادیه درودگران برای شهر زنجان قرارداده شده است .
  • قیمت ام دی اف خام خارجی ، هایگلاس ، صفحه‌کابینت هفته پایانی فرودین ۱۴۰۲
    همان طور که در مطلب قبلی که مربوط به اعلام قیمت‌ها در بازه زمانی بهمن ماه 1401 گفته شد ، در هفته دوم بهمن ماه ، بازار بعد از تجربه چند هفته افزایش قیمت‌ ، به تعادل نسبی رسید . اما ثبات قیمت‌ها چندان دوامی نداشت و مجددا قیمت‌ها تا پایان سال افزایش یافت ....

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باز کردن چت
چطور میتونیم کمکتون کنیم ؟
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس